• 9.jpg
Patronat honorowy - BURMISTRZ STRZELEC OPOLSKICH - Tadeusz Goc
Rock-opera w dwóch aktach! Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

26 lutego 2019 roku zapraszamy na nasze kolejne CEE Zimowe Spotkania Teatralne. W Teatrze Rozrywki w Chorzowie żegnamy Jesus Christ Superstar! Zapraszamy na jedną z najciekawszych inscenizacji jakie można obejrzeć na teatralnych scenach całego świata. Obowiązkowa pozycja w kolekcji każdego miłośnika dobrej rozrywki.

X Noworoczny Rajd Opawski CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

5 stycznia 2019 roku zapraszamy na nasz kolejny rajd turystyczny! Tym razem przywitamy Nowy Rok 2019! Prosimy o potwierdzenie rezerwacji miejsc oraz dotrzymywanie regulaminowych terminów. :)

18 Rajd z Mikołajem Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

W dniach 8 - 9 grudnia 2018 roku wędrowaliśmy szlakami 18 Rajdu z Mikołajem! Pierwszego dnia dotarliśmy na Kłodzką Górę w Górach Bardzkich. Po powrocie spotkaliśmy jednego a może nawet kilku Mikołajów...

I Rajd Klubu Górskiego CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

3 listopada 2018 roku odbył się I Rajd Klubu Górskiego PTTK CEE w Góry Bialskie. Typowe spotkanie w listopadowym lesie! Jak przystało na listopad, oprócz turystów nie zabrakło też "deszczyku"...

IV Rajd Sudecki CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

Kolejna odsłona naszego Rajdu Grzybowego! 6 października udaliśmy się na grzyby w Masywie Śnieżnika Kłodzkiego... Zdobyliśmy kolejny szczyt do Korony Gór Polski! Ale grzybów nie było!

VI Rajd Beskidzki CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

W dniach 15 - 16 września 2018 roku odbył się VI Rajd Beskidzki CEE. Wrześniowe wędrówki po Beskidzie Żywieckim zakończyły się w tym roku na Diablaku! W rajdzie uczestniczyła spora grupa turystów zdobywających szczyty Korony Gór Polski.

VIII Rajd Wakacyjny CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

15 sierpnia 2018 roku odbył się ostatni w tym roku Rajd Wakacyjny CEE. Na malowniczych szlakach Beskidu Żywieckiego, z okazji Święta Wniebowzięcia NMP górale beskidzcy zorganizowali XI Wiechowe Granie na Hali Boraczej. Spotkanie z autentycznym folklorem ziem górskich, góralskie kapele z Polski i Słowacji, śpiewy i tańce, biesiada przy grillu praz tylko wędrowanie po górskich szlakach... Jest co wspominać!

XXI Górski Rajd Ekologiczny CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

W dniach 23 - 26 sierpnia 2018 roku, odbył się nasz XXI Górski Rajd Ekologiczny CEE. Tatry Wysokie po polskiej i słowackiej stronie oraz Tatry Zachodnie!

VII Rajd Wakacyjny CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

28 lipca 2018 roku odbył się VII Rajd Wakacyjny CEE. Tym razem odwiedziliśmy jedną z najbardziej atrakcyjnych podniebnych ścieżek - Ścieżkę w obłokach - Dolni Morava. Na wysokość zarezerwowaną dla szybujących ptaków dostaliśmy się pieszo, bez najmniejszego ryzyka, po szerokich i łagodnych ścieżkach przystosowanych także dla rodziców z wózkami, a także osób niepełnosprawnych.

VI Rajd Wakacyjny CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

Wakacje trwają! 30 czerwca 2018 roku odbył się pierwszy z tegorocznych - VI Rajd Wakacyjny CEE. Wróciliśmy na wypoczynkowe szlaki Beskidu Śląskiego. Z Przełęczy Salmopolskiej zeszliśmy do centrum Wisły, aby zrelaksować się w Tropicana Park w Hotelu Gołębiewski...

XV Rajd Ratuszowy CEE - Radziejowa! Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

W dniach 16 - 17 czerwca 2018 roku odbył XV Rajd Ratuszowy CEE. Tym razem zdobywaliśmy Radziejową w Beskidzie Sądeckim - kolejny szczyt do Korony Gór Polski! Przy idealnych warunkach do górskich wędrówek przemierzaliśmy malownicze szlaki beskidzkie i pienińskie..

<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 następna > ostatnia >>

Edukacja Ekologiczna FilmPLUS

Wszystkie filmy Staszka
Reklama
Prawdziwa historia zatrzymana obiektywem kamery. Bezcenne!