• 5.jpg
Strzeleckie Konfrontacje Turystyczne PTTK CEE 2019
XIX Wyprawa do wnętrza Ziemi CEE - Regulamin! Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

2 marca 2019 roku zapraszamy na naszą XIX Wyprawę do wnętrza Ziemi CEE. To nasz drugi rajd turystyczny do KORONY Centrum Edukacji Ekologicznej AD 2019 oraz kolejny w programie Strzeleckich Konfrontacji Turystycznych. Złoże wielickiej soli powstawało przez tysiące lat w wyniku wielu procesów. Ma zróżnicowaną, unikatową budowę geologiczną. Kopalnia Soli „Wieliczka” to jeden z najcenniejszych zabytków kultury materialnej i duchowej w Polsce. Zabytek klasy światowej, wpisany jako jeden z pierwszych dwunastu obiektów na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO.

Album CEE 2018 Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

Rok 2019 witamy też kolejnym naszym całkiem nowym wydarzeniem. Jest pierwszy w historii Album PTTK Centrum Edukacji Ekologicznej! W albumie wybrane zdjęcia z większości naszych rajdów zrealizowanych w ubiegłym roku. Tylko na zamówienie.

Składki PTTK 2019 Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

Dobra wiadomość to ta, że Zarząd Główny postanowił pozostawić wysokość składek na poziomie z roku 2018. Niestety trzeba je opłacić też w tym roku. Jak zwykle, prosimy o uregulowanie składek do końca lutego. Dziękujemy tym wszystkim, którzy już to zrobili po komunikatach podanych w czasie X Noworocznego Rajdu Opawskiego CEE. Istotną zmianą jest fakt, że opłacamy składkę za czas od stycznia do grudnia. Wysokość składek oraz numer konta bez zmian...

Poprawiony: środa, 16 stycznia 2019 16:47

Kalendarz na rok 2019 Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

Strzeleckie Konfrontacje Turystyczne© CEE AD 2019. Dla każdego coś fajnego! Polska, Czechy i Słowacja! Szczyty górskie, wieże, zamki i inne turystyczne atrakcje. Jaskinie i kopalnie. Skały jurajskie. W górach jest wszystko co kochasz! Więc zabieraj się z Nami koniecznie! Dla najbardziej wytrwałych Naszych Turystów - Korona CEE AD 2019! Do zdobycie w jeden rok!

Rock-opera w dwóch aktach! Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

26 lutego 2019 roku zapraszamy na nasze kolejne CEE Zimowe Spotkania Teatralne. W Teatrze Rozrywki w Chorzowie żegnamy Jesus Christ Superstar! Zapraszamy na jedną z najciekawszych inscenizacji jakie można obejrzeć na teatralnych scenach całego świata. Obowiązkowa pozycja w kolekcji każdego miłośnika dobrej rozrywki.

X Noworoczny Rajd Opawski CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

5 stycznia 2019 roku przywitaliśmy nasz nowy sezon turystyczny na naszym kolejnym rajdzie! W czasie X Noworocznego Rajdu Opawskiego CEE były życzenia, serdeczności, uśmiechy oraz sporo wilgoci i śniegu! Miło było wysuszyć ubranka w gościnnym schronisku PTTK. Zaliczyliśmy  "Jedynkę" do naszej autorskiej KORONY CEE! Rajd był też pierwszą odsłoną Strzeleckich Konfrontacji Turystycznych AD 2019...

18 Rajd z Mikołajem Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

W dniach 8 - 9 grudnia 2018 roku wędrowaliśmy szlakami 18 Rajdu z Mikołajem! Pierwszego dnia dotarliśmy na Kłodzką Górę w Górach Bardzkich. Po powrocie spotkaliśmy jednego a może nawet kilku Mikołajów...

I Rajd Klubu Górskiego CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

3 listopada 2018 roku odbył się I Rajd Klubu Górskiego PTTK CEE w Góry Bialskie. Typowe spotkanie w listopadowym lesie! Jak przystało na listopad, oprócz turystów nie zabrakło też "deszczyku"...

IV Rajd Sudecki CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

Kolejna odsłona naszego Rajdu Grzybowego! 6 października udaliśmy się na grzyby w Masywie Śnieżnika Kłodzkiego... Zdobyliśmy kolejny szczyt do Korony Gór Polski! Ale grzybów nie było!

VI Rajd Beskidzki CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

W dniach 15 - 16 września 2018 roku odbył się VI Rajd Beskidzki CEE. Wrześniowe wędrówki po Beskidzie Żywieckim zakończyły się w tym roku na Diablaku! W rajdzie uczestniczyła spora grupa turystów zdobywających szczyty Korony Gór Polski.

VIII Rajd Wakacyjny CEE Drukuj Email
Wpisany przez henryk mielcarz

15 sierpnia 2018 roku odbył się ostatni w tym roku Rajd Wakacyjny CEE. Na malowniczych szlakach Beskidu Żywieckiego, z okazji Święta Wniebowzięcia NMP górale beskidzcy zorganizowali XI Wiechowe Granie na Hali Boraczej. Spotkanie z autentycznym folklorem ziem górskich, góralskie kapele z Polski i Słowacji, śpiewy i tańce, biesiada przy grillu praz tylko wędrowanie po górskich szlakach... Jest co wspominać!

<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 następna > ostatnia >>

Edukacja Ekologiczna FilmPLUS

Wszystkie filmy Staszka
Reklama
Prawdziwa historia zatrzymana obiektywem kamery. Bezcenne!